blog

بهترین برند لوله خم سرد upvc در ایران

بهترین برند لوله خم سرد

زمانی که صحبت از سیم‌کشی ساختمان می‌شود، انتخاب نوع مناسب لوله برق و تولیدکننده برتر، برای اطمینان از یک سیستم قابل اعتماد و طولانی مدت ضروری است.

از این رو گزینه محبوب در بازار که از کیفیت و دوام، جنس مقاوم، انعطاف‌پذیری و مقاومت شیمیایی بالا برخوردار است، شامل لوله‌های UPVC برق (پلی وینیل کلرید غیر پلاستیک) می‌شود.

همچنین تولیدکنندگان معتبر زیادی هستند، که بهترین برند لوله برق خم سرد را با کیفیت بالا، نشان های استاندارد و قیمت مناسب روانه بازار می‌کنند.

لطفا همراه ما باشید تا در ادامه با بهترین برند لوله خم سرد و همچنین چند تولیدکننده معتبر و به نام لوله یو پی وی سی در بازار ایران آشنا شوید.

بهترین برند و شرکت تولیدکننده لوله خم سرد

لوله‌های خم سرد برای طیف گسترده‌ای از کاربردها مانند: سیم‌کشی برق ساختمان‌ها، تامین آب، زهکشی، آبیاری و غیره طراحی شده‌اند.

این خطوط لوله به دلیل استحکام، انعطاف‌پذیری، عایق پلاستیکی عالی، نسوز بودن و … محبوبیت زیادی دارند.

لوازم ضروری که در کنار یو پی وی سی برای اتصالات در سیم‌کشی ساختمان‎‌ها، تطبیق و یا اصلاح لوله‌ها و … نیاز است، شامل: زانویی، سه راهی، کوپلینگ، سوکت‌ها و انواع دیگر اتصالات می‌شود.

حال بهترین برند لوله UPVC، موظف و متعهد به حفظ استانداردهای کیفی در ارائه محصولات خود است. همچنین باید لوله‌ برق خم سرد را مطابق با معیارهای جهانی و محلی، طراحی و تولید کند، تا از قابلیت اطمینان و امنیت برخوردار باشد.

لوله سه ستاره سمنان رادین بهترین برند لوله خم سرد

گروه تولیدی سه ستاره نسوز سمنان رادین با بیش از سه دهه تجربه در زمینه تولید لوله و توزیع ملزومات برقی از جمله: لوله برق PVC و لوله UPVC، افتـخار همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی را دارا است.

محصولات تولیدی این برند شامل موارد زیر می‌شود:

  • انواع لوله خم سرد
  • لوله پی وی سی برق
  • لوله برق پلی اتیلن
  • لوله فاضلاب
  • لوله خرطومی نسوز
قیمت لوله خم سرد در کارخانه لوله سه ستاره نسوز سمنان رادین ارزان استو

بهترین برند لوله خم سرد با بیش از سه دهه سابقه در تولید

همچنین شرکت سه ستاره نسوز سمنان رادین، با بهره‌گیری از کادری مجرب و کارآزموده، تکیه بر توانمندی‌های بالقوه خود و همکاری با شرکت‌های معتبر، موفق گردیده تا تولیداتی با کیفیت بسیار مطلوب، دارای نشان استاندارد و قابل رقابت، به بازار ایران عرضه نماید.

آیا تفاوت لوله pvc و upvc را میدانید؟

لیست شرکت‌های موفق در زمینه تولید لوله خم سرد

از دیگر تولیدکنندگان معتبر بازار که در زمینه ساخت لوله پی وی سی و لوله یو پی وی سی فعالیت دارند، می‌توان به نام‌های زیر اشاره کرد:

شرکت آیدین پلاستیک

با چندین سال سابقه درخشان و فعالیت در زمینه تولید و فروش انواع  لوازم برق ساختمان، با کیفیت بالا و قیمت مناسب، آماده ارائه خدمات در زمینه‌های زیر است:

  • فروش انواع لوله برق pvc
  • خم سرد یا upvc
  • لوله پلی آمید
  • خرطومی نسور و طرح نسوز
  • سایر لوله‌های برق استاندارد ساختمانی
  • قوطی کلید و پریز
  • زانو برق، رابط لوله پلیکا

گروه تولیدی لوله سازان برتر سمنان

این مجموعه با بیش از ۲۰ سال سابقه، همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت و دانش فنی روز دنیا، تولیدکننده انواع لوله و اتصالات برقی از جمله: لوله PVC، لوله برق خم سرد، لوله فاضلابی گرانول، انواع سیم و کابل و .‌‌.. با کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

مهم‌ترین تفاوت لوله برق pvc و upvc در چیست؟

گروه تولیدی بنیاد برق

گروه تولیدی لوله خم سرد بنیاد برق

این گروه تولیدی با بیش از سه دهه تجربه در زمینه تولید، توزیع و فروش ملزومات برقی شامل:

  • انواع لوله یو پی وی سی خم سرد
  • لوله پی وی سی برق استاندارد
  • لوله برق، لوله پی وی سی برق، لوله برق پلی اتیلن
  • لوله فاضلاب، لوله upvc استاندارد

می‌شود؛ افتـخار همکاری با شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی و همچنین شبـکه گسترده‌ای از مشتریان در سراسر ایران را به همراه دارد.

شرکت تولیدی وینوپلاستیک

یکی دیگر از تولیدکنندگان لوله پی وی سی ایران که عنوان بزرگ‌ترین صادر کننده لوله و اتصالات UPVC کشور را در اختیار دارد؛ شرکت تولیدی وینوپلاستیک است.

این شرکت اولین و تنها تولیدکننده لوله و اتصالات پلیمری با حجم تولیدی وسیعی از اندازه‌های 16 تا 1200 میلیمتر است؛ که سیستم اتصالات آن به دو صورت چسبی و اورینگی (push-fit) در نظر گر فته شده است.

از جمله محصولات تولیدی این گروه عبارت است از:

  • لوله پلیکا
  • لوله خرطومی
  • لوله و اتصالات فاضلاب شهری
  • لوله فشارقوی آبرسانی
  • پلوله یو پی وی سی (UPVC)
  • لوله پی وی سی (PVC)

شرکت آسمان سمنان

این شرکت تولیدکننده لوله برق pvc و انواع اتصالات مقاوم، لوله برق upvc، لوله برق خرطومی، لوله خرطومی فلکسی و … در تهران است، که جزو برترین شرکت‌های تولیدکننده لوله برق در ایران به شمار می‌رود.

 لوله برق UPVC خم سرد شرکت آسمان

یکی از نقاط قوت شرکت آسمان سمنان، تولید لوله برق از مواد نو و درجه یک است. که این لوله برق مواد نو، جزوی از کالاهای صادراتی محسوب شده و در کشورهای دیگر نیز قابل خریداری است.

کارگاه تولیدی نوین لوله

نوین لوله با سال‌ها تجربه در صنعت ساخت و تولید انواع لوله‌های pvc به خصوص تولید لوله برق خم سرد، توانسته از نظر کیفیت و قیمت، رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

شرکت نوین لوله تولیدکننده لوله‌های پلی آمید (خط دار، دو جداره) به صورت شاخه‌ای و کلاف، لوله‌های خرطومی در سایزهای ۱۱ و ۱۳ و ۱۶ (رنگی و طرح نسوز)، لوله‌های pvc سه ستاره نوین نسوز سمنان، تولیدکننده اتصالات لوله (زانو های pvc، قوطی کلید، زانو، تقسیم، فرم، جعبه مینیاتوری) است.

همچنین نمایندگی لوله‌های pvc سمنان، گلپایگان و خرطومی نسوز و داکت، عاملیت فروش سیم و کابل استاندارد و پخش لوازم برقی را نیز دارا است.

شرکت یگانه سازان کومش

شرکت یگانه سازان با مجهز بودن به بهترین تجهیزات روز دنیا، محصولات پلیمری با بالاترین کیفیت و بدون کوچک‌ترین ایرادی تولید می‌کند.

با بیش از ۳۰ سال تجربه و طبق استانداردهای روز دنیا، در زمینه‌ی تولید لوله‌های UPVC، لوله برق خم سرد و لوله برق خم گرم در بازار ایران فعالیت دارد.

گروه تولیدی صنایع یزد پولیکا

این گروه تولیدی با بیش از ۴ دهه تلاش، بر مدار دانش و کیفیت، به یکی از معتبرترین برندهای ملی تبدیل شده است.

چرا که امکان تولید انواع لوله‌ و اتصالات UPVC از قطر ۲۰ تا ۴۰۰ میلیمتر را دارد.

گستردگی مصرف محصولات این شرکت در اکثر استان‌ها و ارگان‌های مختلف کشور شامل: آب و فاضلاب، مخابرات، جهاد کشاورزی، سازمان‌های مسکن و شهرسازی، انبوه سازان و دیگر مصرف کنندگان لوله‌ها با کاربردهای مختلف می‌شود.

همچنین صادرات چشمگیر به کشورهای همجوار گواه موفقیت این گروه تولیدی است.

پیشنهاد مطالعه: روش‌های تشخیص کیفیت لوله‌‌های PVC و UPVC

انتخاب بهترین برند لوله خم سرد

در اینجا با بهترین برند لوله برق خم سرد که شامل شرکت برتر ایرانی از جمله لوله سه ستاره سمنان رادین است، آشنا شدید. دیگر برندهای موفق در زمينه تولید لوله برق upvc مانند: شرکت آیدین پلاستیک، لوله سازان برتر سمنان، تولیدی بنیاد برق و … را نیز معرفی کردیم.

که همگی این برندها، با بهره‌گیری از نیروی کارآمد و تکنولوژی روز دنیا، موفق به تولید انواع لوله‌های برق همچون: لوله خم سرد، لوله خم گرم، لوله پلیکا، UPVC ، PVC و سایر اتصالات، با بهترین کیفیت و قیمت مناسب شده‌اند.

امیدواریم با مطالعه‌ی این محتوا، بتوانید از بین چندین تولیدکننده معتبر نام برده شده، بهترین برند لوله برق upvc را برای پروژه‌های خود انتخاب کنید.

تهیه شده توسط: شرکت لوله سه ستاره نسوز سمنان رادین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *